duminică, 12 decembrie 2010

Gogu Stiff D-Rig !

  Dragii mei ,eu marele si neasemuitul de impresinonantul Gogu am o montura pe care o folosesc la pescuitu crapilor mai rasariti si mai salbatici ! Majoritatea pestilor pe care eu i-am prins au fost la aceasta montura si tinand cont ca am prins un singur peste ,singuru  care mai era pa Prut la noi in zona , consider ca montura are succes garantat 100% . Mai jos va pun multe poze ca stiu ca una face cat o mie da cuvinte si daca am mai multe ,am deci mai multe mii ...dar sa lasam imaginile sa vorbeasca si unde nu pricepeti ,fluierati ...sau va zic eu mai incolo...ca si asa am folosit meteriale supradimensionate ca sa sa vada mai bine !

DSCN1518

Se incepe prin a face nod clasic pe tija dar in directia opusa decat la carligele cu paleta ,cum ar zice marele conu Lefter Popescu : Viceversa !!!
DSCN1535
DSCN1536
DSCN1538
se introduce anoul oval (mergea si rotund, da' n-a avut Gogu la indemana , pe motiv de criza ,plus ca asta e mai mare si sa vede mai bine ...ie ca litera O ,de la gOOOOgu , ma-ntelegi ?!)
DSCN1543
...apoi firul prin ochet  (intotdeauna pe la spate ! Si sa nu va ganditi la prostii ! )
DSCN1544
Stabilim marimea buclei D ,care D ,vine de la DDDomnu Gogu !
DSCN1555
Facem bucle ptr. Nodul fara nod cu mentiunea ca jumatate vor fi pe deasupra iar alta jumatate pe sub bucla D , care astfel sta mai sculata...bucla domnilor, nu va ganditi iar la prostii ! Dupa care revenim iar prin spatele ochetului ! Se vede mai jos in poze ... io nici nu stiu de ce mai trebuie sa vorbesc dar in fine ,asa prevede contractu' !
DSCN1559
DSCN1562
prima
Che meraviglia ?! Asa-i ca-i frumoasa ?
DSCN1566
Facem un nod Rapala ...cu R de la steRRRRiade ! Folosim una bucata vartej rombic Cormoran Cortest ! Imaginilevorbeste da la sine ! ...aproape ca va doresc succesuri la pescuit , dar montura inca nu e gata !
DSCN1574
DSCN1575
DSCN1577
DSCN1587
DSCN1588
DSCN1590
Deci  ,n-am mai scris pentru ca n-avea rost ...a fost o asa imbarligatura de fire incat m-am temut ca nu-i mai dau de cap ! ...dar e f. simplu !
DSCN1598
Se monteaza momeala : porumb ,spuma flotanta , distantiere din spuma ,opritor ,fir textil si prelata de la caruta ! Pardon ,prelata nu sa pune ,e da décor ! Once again, no coment for the next pictures !
DSCN1620
DSCN1621
Exact asa sa pune , una daia una dailalta ,ca sa fie aleatoriu si sa nu se prinda crapu' ca atunci cand le-am punem pa toate la fel , una langa alta ! Deci e vorba da disimularea momelii pe fundu apei ! Camuflajul e mic copil pa langa disimularea asta !
DSCN1623
DSCN1634
Se leaga montaju disimulat la anoul oval ! Cel care seamana cu litera O ...da la gOOOgu !
DSCN1635
DSCN1637
DSCN1639
DSCN1643
Se verifica intrun pahar mare cu tarie aspectu si comportamentu monturi disimulate pe fundu paharului  ! Daca nu pluteste schimbati paharu cu unu mai mic si beti continutu' din paharu mare ! Si-atunci ceve ceva   s-ar putea sa inceapa sa pluteasca ! Inclusiv montura noastra  !
DSCN1648
Montura nu e batuta in cuie ,e schimbatoare cum e vremurile ,si tine cont de materialele folosite (marimi ,grosimi,greutati) ...uneori trebuie un nod Grinner in loc de Rapala (Grinner , cu G de la GGGGOgu ), alteori trebuie atasata o alica de plumb langa carlig ,alteori trebuiesc mai multe spire ,bucla D mai mica ,etc...dar ...d'aia s-a inventat forumu Infopescar , ca sa vorbim mai multe si sa mai cadem la invoiala  !
Auguri si pana la buna vedere Gogu va ureaza Fir intins !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu